چند رفتار که خانم ها عاشق آن هستند
تاريخ : برچسب:, | 1:44 | نویسنده : ramin

 روانشناسی روابط دختر و پسر

چند رفتار که خانم ها عاشق آن هستند

۷تیپ آقایونی که زنها نمی توانند در مقابل آنها مقاومت کنند.مرد دلخواه

  روانشناسی روابط دختر و پسر

آيـا تـا به حال فکر کرده ايد که چرا هميشه بعضي از مردها در ارتـبـاطات خود با خانم ها از سايرين موفق تر هستـند؟ گــروه خاصي از مردها وجود دارند که خانم ها به هيچ وجه نمـي تـوانند از آنها اجتناب کنند و اين امر هيچ ارتباطي به چهره هاي زيبا و يا تناسب اندام آنها ندارد. حقيقت اين است که خانمها به گروه ويژه اي از خصوصيات اخلاقي مردها علاقمند هستند و طبيعتا بـسـمت کساني کشيده مي شوند که آن ويژگي ها را دارا باشند.

 

در اين قسمت 7 مورد از اين ويژگي هاي "ايده آليستي" و توضيح آنکه چرا خانم ها عاشق اين خصوصيات هستند را براي شما ذکر مي کنيم. البته نبايد خود را به يکباره تغيير دهيد و و شخصيت خود را به طور کامل عوض کنيد. شايد برخي از اين صفات مناسب حال شما نباشند، توجه داشته باشيد که خانم ها به سادگي متوجه تناقض موجود در شما خواهند شد.

 

از بين تمام ويژگي ها چند موردي را که بيشتر با شما سازگاري دارد، انتخاب کنيد و سعي کنيد هر يک از آنها را در وجود خود پرورش دهيد. شايد در حال حاضر هم بعضي از آنها در وجود شما يافت شود اما با نگاه کوتاهي که به اين مقاله مي اندازيد متوجه خواهيد شد که خانم ها به دنبال چه چيزي در شما هستند، اين امر موفقيت شما را تضمين خواهد کرد.

  روانشناسی روابط دختر و پسر

1- مرد رمانتيک

ـــــــــــــــــــــــــ

آقايي که به عشق کلاسيک اعتقاد داشته باشيد، دائما براي او گل و شکلات بخرد، بر سر ميز شام شمع روشن کند ، براي اينکه نشان دهد به ياد اوست با وي تماس تلفني بگيرد، به چشمان بانوي خود خيره شود و احساسات قلبي خود را به بيرون بريزد.

 

چرا اين مرد غير قابل اجتناب است: خانم ها نياز دارند که مورد احترام قرار گيرند و يک مرد رمانتيک اين نياز زن ها را برآورده مي سازد. اين مرد با ژست هاي رمانتيکي که به خود مي گيرد به او نشان مي دهد که دوستش دارد، و در مقابل خانم نيز براي تلافي گرايشات رمانتيک خودش را در طبق اخلاص قرار مي دهد.

 مرد دلخواه

2- مرد با اعتماد به نفس

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــمرد دلخواه

او کاملا مطمئن است و به خود اعتماد کامل دارد، مردم او را به عنوان يک فرد مثبت مي شناسند و تجلي قدرت و اراده است ( البته توجه داشته باشيد که مردهاي خودبين و از خود راضي شامل اين گروه نمي شوند) به ارتباط خانم ها با ساير مردها حسادت نمي ورزند و اصلا احساس نمي کنند که ممکن است به وسيله دوستان مذکر و يا همکاران خانم تهديد شوند.

  روانشناسی روابط دختر و پسرچرا اين مرد غير قابل اجتناب است: زن ها جذب مردهاي مطمئن مي شوند. اگر خود را بزرگ تصور کنيد بدون شک چنين تصوري در فرد مقابل نيز ايجاد خواهد شد. يک مرد با اعتماد به نفس به دنبال تاييد و تمجيد خانم ها نيست و همين امر باعث مي شود که بيشتر مورد توجه آنها قرار بگيرد.

 

3- مرد هنرمند

ـــــــــــــــــــــــمرد دلخواه

يک مرد هنرمند خودجوش که در حال زندگي مي کند و براي اظهار عشق و علاقه اغلب از خلاقيت خود استفاده مي کند مثلا براي خانم شعر مي سرايد و يا يک نقاشي زيبا مي کشد.

 

چرا اين مرد غير قابل اجتناب است: تمام زن ها دوست دارند احساس کنند که خاص و بي همتا هستند و چه راهي بهتر از اينکه شما او را الهه و منبع الهام خود قرار دهيد. او شيفته ذهن خلاق مردهاي هنرمند است خصوصا هنگاميکه او را نيز با هنرشان در مي آميزند.

 

4- مرد خارجيمرد دلخواه

ـــــــــــــــــــــــــ

اين مرد از يکي از کشور هاي دور دست خارجي مي آيد و داراي لهجه شيريني است. او ديد متفاوتي نسبت به دنيا دارد. روابط اجتماعي و رفتارهاي روزمره اش اندکي عجيب و غريب به نظر مي رسند اما با وجود همه اين حرف ها باز هم به دل مي نشيند و بسيار جذاب است. البته براي اينکه جزء اين دسته محسوب شويد حتما لازم نيست که خارجي باشيد بلکه اگر با چند زبان مختلف آشنايي داشته باشيد و زياد سفر کنيد همان مقدار محبوبيتي را که يک خارجي مي گيرد مي توانيد به خود اختصاص دهيد.

  روانشناسی روابط دختر و پسر

چرا اين مرد غير قابل اجتناب است: جاذبه و گيرايي، جاذبه و گيرايي، جاذبه و گيرايي. هيچ چيز ديگري نميتوانم در اين مورد ذکر کنم. تنها راز، گفتن جمله اي با لهجه اي زيبا است که خانم ها را جذب مي کند و مرد مورد نظر را براي او دلکش و فريبنده مي سازد و اغلب نيز خانم هايي اين مرد ها را انتخاب مي کنند که در مورد دنيا کنجکاو هستند. البته تمام جاذبه هاي دنيا در مقابل قرار گذاشتن با يک چنين مردي هيچ است.

 

5- مرد آزاد و رها (به آنها پسرهاي شر هم گفته مي شود)

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اين دسته از مردها از قيد و بندها آزاد هستند و اجازه مي دهند که باد آنها را به هر کجا که مي خواهد ببرد که معمولا هم به مکان هاي جالب و سرگرم کننده اي کشيده مي شوند. او موتورسواري مي کند، از کار خود مي زند تا با شما در کوچه ها پرسه بزند، نگران آينده نيست و به پيش روي خود چشم دوخته است.

 

چرا اين مرد غيرقابل اجتناب است: تمام خانم ها تا حدي خواستار ياغي گري و سرکشي هستند (البته در حد معقول) او عاشق آزادي و رهايي اين مرد مي شود و آرزو مي کند که روزي خودش هم بتواند اين طور باشد. روح سرکش اين مرد شادابي و جواني را به رابطه شان اضافه مي کند و خانم هم هميشه در تلاش براي رام کردن اوست- هرچند مي داند که هيچ گاه واقعا موفق نخواهد شد.

 

6- مرد زيرک/بامزه

ـــــــــــــــــــــــــــــ

صحبت هاي اين مرد انسان را به وجد مي آورد او تنها مردي است که به حرف هاي شما نيز گوش مي دهد. اين مرد باعث مي شود که خانمش بخندد و با احساس شوخ طبعي و بذله گويي خود براي او شادي به بار مي آورد. او براي جذب خانم ها از سياست خنداندن و سرگرم کردن استفاده مي کند. اين مرد مي تواند ساعت هاي متمادي با خانم گفتگو کند بدون اينکه او را خسته و کسل کند.

 

چرا اين مرد غيرقابل اجتناب است: با گذشت زمان موهاي شما شروع به ريزش مي کنند و عضلات محکم بدنتان نرم مي شوند اما اگر بتوانيد او را همچنان سرگرم نگه داريد برنده ميدان خواهيد بود. گفتگو و تبادل نظر عامل مهمي در ادامه ارتباط است، اگر به او نشان دهيد که داراي اين ويژگي مي باشيد او خيلي سريع به دام غلاب شما اسير مي شود.

  روانشناسی روابط دختر و پسر

7- مرد با ملاحظه

ـــــــــــــــــــــــــــ

او مردي است که در ماشين را باز مي کند، صندلي را براي او بيرون مي کشد، پول شام را حساب مي کند، مطمئن مي شود که خانم حتما دسر خود را سفارش دهد و هميشه با يک بيان منطقي و مودبانه براي بيرون رفتن از او در خواست مي کند، هنگام بازگشت او را تا درب منزل همراهي مي کند، براي احساسات او ارزش قائل است و مي داند که چه موقع براي رفتن به منزل آمادگي دارد.

 

چرا اين مرد غيرقابل اجتناب است: غافلگير شديد؟ احتمالا فکر نمي کرديد که يک مرد خوب و با فکر مورد توجه خانم ها قرار بگيرد. زمانيکه زن ها مردهاي بد و بي ادب و شرور و کسانيکه به خود زحمت تلفن زدن را هم نمي دهند و بسيار بي توجه هستند را ملاتقات مي کنند، مجددا اولويت هاي خود را از نو مي چينند. البته خانم ها نيازمند رشد عقلي و بلوغ فکري هستند تا بتوانند به اين نتيجه دست پيدا کنند. اما بالاخره تمام دخترخانم ها متوجه مي شوند که مردي را بايد انتخاب کنند که با آنها در طول يک رابطه دراز مدت خوب رفتار کند.

 

 

نکته قابل توجه

ــــــــــــــــــــــــ

در اعمال هيچ کدام از خصوصيات اخلاقي مذکور زياده روي به خرج ندهيد و سعي نکنيد که خود را فردي که نيستيد جلوه دهيد زيرا براي خانم ها اين امر خيلي سريع آشکار مي شود.

 

رمز موفقيت شما در اين است که دليل علاقه خانم ها به هر يک از ويژگي هاي بالا را به خاطر بسپاريد و بدانيد که از چه تيپ مردهايي قدرداني مي کنند و بعد همه آنها را با هم مخلوط کنيد و ببينيد کداميک از آنها براي شما مناسب تر هستند تا خانم ها به دليل خصوصيات بديع و نوظهورتان شما را مورد محبت و علاقه خود قرار دهند.

 

حالا متوجه شديد که ارزش وقت گذاشتن را داشت!

وابسته كردن مرد .جذب پسر دلخواه راههای مجذوب کردن دختر  روش عاشق کردن دختر عشق جوان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: